Tuesday, August 29, 2006

Susie Q

Hahaha.. siol la Mary.. nko ingat aku ni tua sangat ke?? Ada ke dia request lagu dari band 60s/70s - Creedence Clearwater Revival. Nasib baik aku jumpa album tu dalam collection aku.. errr.. aku layan gak band ni dulu.. hihihi.. duluuu laaa.. but macam mane si Mary boleh tetiba ingat pada band ni?? Aku pun tak terlintas langsung nama band ni dalam kepala otak aku. Band ni main lagu rock pastu mix dengan country.

Special untuk Mary.. lagu Susie Q dari album Chronicle.. bila nyanyi sila tukar Susie Q jadi Mary Q.. hahaha..

1 Comments:

Blogger princessren said...

hahahhaha alaaa ingatkan lu akan main lagu 'Bloody Mary' .. hehe.. takper yg nih pun old time fav jugak.. nih sumer masa kecik2 selalu dengar my uncles main lagu2 nih.. with his guitar.. kewl..

7:02 PM  

Post a Comment

<< Home